29.07.2021

En liten sommeroppdatering

Det er stille på Svalbard folkehøgskole for tiden, men sommermånedene er tid for å fikse på ting under panseret. Her er de siste oppdateringene vi har gjort.

1. Overhaling og oppgradering av valgfagene: Vi ønsker å ha det beste valgfagstilbudet du kan tenke deg, og har gjort store endringer for å gi valgmuligheter og et mest mulig bredt tilbud til deg som elev på Svalbard folkehøgskole. Les mer her: Valgfag – Svalbard (svalbardfolkehogskole.no)
  2. Vi har lagt ut oppdatert oppdatert skolerute 2021–2022 – Svalbard (svalbardfolkehogskole.no)
  3. Nå har vi fått egen Twitter-konto. Der legger vi ut små oppdateringer og mininyheter om skolen og om ting som berører folkehøgskolene eller Svalbard. Fint å følge med på både hvis du er interessert i Svalbard folkehøgskole og i Svalbardting generelt. Svalbard folkehøgskole (@svalbardfhs) / Twitter
  4. Selv om Instagram-kontoen vår har sommerferie, er det en god idé å følge kontoen vår. Svalbard Folkehøgskole (@svalbardfhs) • Instagram-bilder og -videoer
  5. Sist – og ikke minst – har vi lagt inn en LiveChat-funksjon på hjemmesiden til dere som lurer på noe og vil ha svar så raskt som mulig. Det er bare å ta chatten vår i bruk.

Med det ønsker vi fortsatt god sommer.